روزگار من و ما

احساس متفاوتی در زندگی وجود داره وقتی متوجه میشی که خدا از همیشه بهت نزدیکتره

روزگار من و ما

احساس متفاوتی در زندگی وجود داره وقتی متوجه میشی که خدا از همیشه بهت نزدیکتره

بازار 2

وبملت (بانک ملت) : در حالت کلی شاخص گروه بانکی به حمایتشون واکنش نشون داده ولی هنوز بطور کامل تثبیت نشده . وبملت سهمیه که بلند مدت و با دید 6 ماهه ، یعنی آخر شهریور ماه خریداری کردم  . با برگشت دکتر ظریف موجی از شایعات مبنی بر عدم انجام توافق و تمدید بگوش میرسه . فعالان بازار به دو دسته تقسیم شدند . دسته اول که با دید مثبت به توافق نگاه میکنند و معتقدند بعد از 10 تیر امکان ورود به سهم ها وجود نداره ، افرادی که با ریسک بالا منتظر دریافت بازده بالا هستند . دسته دوم  افرادی هستند که یا نقد شدند و یا پرتفوی خودشون رو حفظ کردند و خرید خود رو موکول به بعد از نتایج 10 تیر کرده اند .  

 

به علت آسیب شدیدی که لب تاپ همایونی بنده دید  و تازه چند روزی میشه که درست شده و به چرخه کار برگشته ، چند روز گذشته رو اقدام به نصب نرم افزار های متااستاک و get کردم که متاسفانه به مشکلاتی خوردم و الان نمی تونم از نمودارها اینجا استفاده کنم . خب دیتا رو تا قبل از این از آریا سهم می گرفتم که با پیشنهاد دوستان دیگه از tse client دریافت میکنم . در هنگام نصب متااستاک بشدت دچار مشکل شدم و بعد از حدود 2 روز بالا و پایین کردن و ده ها بار نصب نرم افزار بلاخره موفق به نصب صحیح شدم . اما متاسفانه دیدم که دینا رو چون فارسیه نمی تونه بخونه . بعد از کلی تلاش و مطالعه متوجه شدم که باید ویندوز رو فارسی کنم . تقریبا مشکل با قارسی کردن ویندوز حل شد اما هنوز  convert  صحیح بطور اتومات انجام نمیشه و باید دستی عمل کنم . هر وقت درست شد شروع میکنم نمودار گذشتن و استراتژی و روند ها رو شرح دادن تا برای خودم مرور بشه . نرم افزار get هم همچنان در حال ادا در آوردنه و عملا باید از فردا مشغول رفع مشکل اون بشم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.